Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 26 december 2017

opgepimpte plankjes

de plankjes voor mijn 
andere kinderen zijn nu ook klaar,


allemaal een beetje verschillend
maar toch hetzelfde plankje


de plankjes voor de meiden hebben een strik
en het plankje voor Anne mijn zoon
 heeft een sleutel met sleutelgat


nog even met z'n allen op de foto

Ik heb ze nog niet gegeven,
daar ben ik nog niet aan toe gekomen!

Wat de kersttijd betreft,
eigenlijk komen we er niet zo aan toe,
ik mag 5 dagen werken
 ik heb het weekend twee ochtendiensten gehad
en gisteren een gebroken dienst,
vandaag en woensdag avonddiensten,
maar dan ben ik 6 dagen vrij en kan 
er tijd voor de kinderen worden gemaakt....
Richard werkt ook met de kerst 1 dag
 en op nieuwjaarsdag...

Ja zo gaat dat, 
maar echt erg vinden we het niet
het hoort er gewoon bij.
Gisteren heeft Richard voor mij gekookt
en kon ik rustig aandoen 
en in de avond weer gaan werken

Nogmaals voor jullie allemaal fijne kerst!
Liefs en groetjes van Martha!

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn je plankjes prachtig ! Ik vind het niet zo leuk hoor om vandaag te werken, er is nog ze veel dat moet gebeuren voor het jaareinde en ik zit helemaal alleen .... ja je kan maar wat je kan he ! Je hebt in ieder geval een heel erg leuk vooruitzicht met zo veel vrije dagen ! Dan zal je ook lekker aan de knutsel kunnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zijn je plankjes Martha super mooi bewerkt,
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plankjes heb je gemaakt Martha, vinden ze vast heel leuk, in de zorg moet je gewoon werken, ook met deze dagen, maar wel lekker, dat je daarna 6 dagen vrij bent,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattige plankjes, daar zul je de kinderen vast blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook al zo'n bijzonder project, de plankjes. Erg leuk hoe je ze allemaal bewerkt hebt, super!
    Aan één kant jammer dat je moet werken met deze dagen, maar iemand moet het toch doen hè. Net wat je zegt, er komen andere momenten voor in de plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is de plankjes mooi! zal je kinderen wel blij mee zijn.
    Ook nog hartelijk dank voor je kerstkaart. Nog een heel fijne en gezonde nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke, persoonlijke kadootjes zijn dit.
    Zo leuk om te krijgen, met zoveel liefde gemaakt.
    Tja, zo gaat dat met werken buiten kantoor uren. Soms hebt je dienst.
    Ik zie het bij mijn zeer oude buurtjes, juist op zulke dagen ben je zo welkom!!
    En je bekijkt het positief, straks ben je 6 dagen vrij, heerlijk toch?!!
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze GAAF geworden Martha....
    een mooi persoonlijk cadeau voor al je kinderen.
    Geniet van je vrije dagen!
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2018.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!