Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 11 februari 2017

Voor Ans

ik las in een blogbericht bij Ans,
dat ze opnieuw aan het tobben is met haar schouder,
reden om een kaartje te maken voor haar

Ooit een poos geleden heb ik een
 doosje "te gekke krijtjes aangeschaft en 
eigenlijk ben ik er nooit aan toegekomen
om ze te gebruiken.
Afgelopen Creabeurs in Gorinchem
waren ze ook weer aanwezig met een team en daar
zag ik een workshop met Petra,
dit heeft me doen besluiten nog wat krijtjes
erbij te kopen en er wat mee te gaan maken.
Ook  zijn we elkaars volger geworden,
welkom PETRA 
hopelijk gaan we elkaar inspireren,
 ik vind jou technieken met de
 "te gekke krijtjes" geweldig!!!!


op een kaartje met groene en blauwe krijtjes gewerkt
beetje terpentine op een tissue en al draaiend
op een krijtje wat kleur eraf halen en 
de kleur op het kaartje verwerken,
de kleurtjes wat mengen,
daarna gestempeld met Versamark en wit EP
daarna opnieuw gestempeld met Memento inkt
de tekst met Memento inkt en clear EP
gemat op wit en blauw/groen kaartkarton
basiskaart is wit linnenkarton


de binnenkant,
techniek net als bij de voorkant,
de wens erbij geschreven


close-up,
het midden heb ik wat lichter gehouden 
en door een stencil heen gewreven met de tissue

Echt leuk zeg om te doen,
daar ga ik echt nog een poosje mee "spelen".

Inmiddels heeft Ans de kaart ontvangen
en was er blij mee!

Jullie mogen weer reageren!
Liefs en groetjes van Martha!

14 opmerkingen:

  1. ik snap niet dat de krijtjes zo lang bij jou in de kast hebben gelegen... want... wat een prachtige kaart heb je er mee gemaakt WOW! ga zo door groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je om zo'n mooie kaart voor Ans te maken Martha. Daar zal ze vast blij mee zijn. Leuk zijn die krijtjes hè. Ik heb ook twee doosjes en heb er even heel veel mee gedaan maar zal ze nu weer eens opsnorren :P Je weet me weer te inspireren met je kaart, het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    ja, Ans is heel blij met deze prachtige kaart, ik heb hem helemaal bestudeerd en echt supermooi..nogmaals dankjewel!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief van jou! EN je kaart is een beauty! Prachtig gedaan!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Martha, super kleur!! Ik heb ze ook nog die krijtjes, toch maar weer eens tevoorschijn halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je een prachtig kaartje voor Ans gemaakt Martha.....wat lief van je! De te Gekke Krijtjes doen het prima bij je...haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Martha!!
    Prachtig, dat overvloeien van de kleuren!
    Kan me voorstellen dat Ans daar blij mee is.
    Zo leuk ook om te lezen dat ze hem helemaal bestudeerd heeft.
    Ik moet wel lachen om ieders reactie! Bijna allemaal hebben ze de krijtjes liggen, maar down er niet veel mee......dan schrijven ze allemaal, "ik ga ze toch weer eens gebruiken", enz.....hihi.
    Mis alleen mijn moeder nog bij de reacties, die heeft ze nl ook, die krijtjes, en gebruikt ze ook bijna nooit (mam!!!!)
    Fijne zondag, ik ga ook weer lekker kaarten maken, en nee, ik heb die krijtjes niet, dus maak gewoon wat anders 😉
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om nog maar pas met de krijtjes begonnen te zijn, doe je dit super Martha.
    Je kaart ziet er fantastisch uit.
    Leuk achtergrondje en de mooie bloemen komen er prachtig op uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is een echt leuke kaart geworden. Leuke media om mee te werken. Heb er ook zo tijd terug ervan gekocht en paar keer mee gewerkt, dan komt er weer nieuwe producten.... tijd om dit weer eens te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Martha, super mooi van kleur!! top...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje heb je voor Ans gemaakt Martha...geweldig mooi om te zien hoe je die achtergrond heb gemaakt..en daar die leuke schermbloemen op...een prachtig geheel!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap van je hij is prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!