Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 15 oktober 2016

Voor Ina

klasgenoot/collega Ina
is oma geworden,
van Loïs..
Loïs is ruim 9 weken te vroeg geboren
en is inmiddels geopereerd,
maar naar omstandigheden gaat het goed,
De klas heeft mij gevraagd een kaart te maken
dit is het geworden....


het bloempje heb ik zelfgemaakt,
geplakt op een Joy mal,
deze heb ik verhoogd opgeplakt 
op een Marianne Design mal
het DP is van een blokje van de Action
tekststempel van Joy
alles beinkt met distressinkt


de binnenkant
met mal van Marianne Design

Ina heeft de kaart ontvangen en was er blij mee.

Momenteel ben ik bezig met bloemetjes maken,
ik ben ook bezig met het maken 
van een Youtube filmpje
deze komt  eerdaags online

Jullie mogen weer reageren!
Liefs en groetjes van Martha!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Martha, wat een schattige kaart. Heb inmiddels je video gekeken en dit is weer een goede uitleg. Wel leuk dat je zelf oplossing hebt gevonden voor de verschil tussen twee merken.
    Groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi zacht kaartje.
    Ze weten wel bij wie ze moeten zijn om een prachtige kaart te maken.
    Je hebt dit weer heel leuk gemaakt.
    Hopelijk blijft alles goed gaan met het kleintje. Ze zijn toch zo fragiel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart Martha.
    en dank je wel voor je reacties.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    wat een mooie kaart is dit, leuk hoe je de stansen hebt gecombineerd..mooie bloem heb je gemaakt, deze zag ik ook in je volgende post echt super,
    groetjes,Áns

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige beetje chique kaart is dit geworden Martha. Mooie combinatie van kleuren én stansen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje voor je collega! hoop dat het goed gaat met haar kleinkindje. Jouw bloemetjes zijn zeer professioneel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!