Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 24 oktober 2016

roze vlinderkaarten

ben weer aan het spelen geweest
 met mijn GELLIPLATE...
Nu heb ik Brilliance inkt gebruikt
deze kaarten heb ik gemaakt


het papier bewerkt met de inkt,
daarop een vlinder stencil gelegd,
daaroverheen een be-inkte achtergrond stempel gelegd,
toen op glad papier geprint.
De mallen zijn van Joy en Nelly,
het tekstempeltje van Joy,
wat sierpareltjes maken het af,
alles gemat op roze en wit kaartkarton.


nog een achtergrond,,
met dezelfde techniek,
de vlindertjes zijn hier iets duidelijker te zien
De grote vlinder is van MD en die heb ik 
2 keer uitgestans, uit dit papier en
uit het roze kaartkarton
en er weer in terug gelegd
met wat strips en pareltjes de kaarty afgemaakt...


opnieuw een vlinderachtergrondje,
gemaakt met de gelliplate
hier heb ik met een andere tint roze gewerkt
de vlinderrandstans  van Joy
op wit kaartkarton gemat en uitgeknipt
het ornamentje is van MD
 2 keer uitgestanst en op elkaar geplakt
de tekststempel is ook van MD
De hoekjes zijn ook van MD
de sierpareltjes maken de kaart weeer af...

Dit waren 3 verschillende kaarten 
met dezelfde inkten..
Ik vond het weer leuk  om te doen en te maken!!

Hoe vinden jullie de kaartJeS?
Liefs en groetjes van Martha!

11 opmerkingen:

  1. Wat prachtige kaarten heb je gemaakt Martha.
    Alles komt in elke kaart een beetje terug en toch zijn ze allemaal anders.
    De onderste heeft mijn voorkeur.
    Dit heb je weer knap gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi trio...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle drie mooie kaarten, mijn voorkeur ga uit naar nr 2 met de vlinder. Weer goed bezig geweest.
    groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gedaan met dat gelliplate. Prachtige kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    prachtige kaarten heb je gemaakt met de leuke achtergronden, leuk dat ze alle 3 vlinders als thema hebben,'
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 super leuke kaartjes Martha...zo mooi die achtergrondjes gemaakt met die gelliplate...en de stansjes erop passen er ook perfect bij...SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Martha, wat een gave kaartjes zeg! Mooi met die achtergronden en de vlinders!
    Super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten.
    Ik hou van roze en bling bling, dus je zit hier helemaal goed voor mij.
    En, natuurlijk weer een duidelijke uitleg, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke serie kaarten laat je zien Martha en bedankt voor je duidelijke uitleg!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!