Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 22 oktober 2016

25 jaar getrouwd

mijn collega LILIAN en haar man
zijn 25 jaar getrouwd,
vanavond is het feest,
mijn collega's en ik zijn ook uitgenodigd,
het bruidspaar wilde als tip geld 
en de collega's hebben mij gevraagd
 iets te maken waar we het geld in kunnen doen.
Dit is het geworden....


ik heb een koker van de chips opgepimpt...


 met foto's van nu


en van toen....


ik heb er hangers aan gemaakt,
kant, lint en sierpareltjes gebruikt,
bloempjes gemaakt...


een label met de felicitatie


het dekseltje versiert,
alle bloemetjes hebben een glimmertje gekregen...


ook de binnenkant bekleed

Het was een leuk project om te maken,
hopelijk is het bruidspaar hier blij mee!

Jullie mogen weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha!

9 opmerkingen:

  1. o dat heb je heel mooie bewerkt Martha, heel veel plezier..maar dat zal wel lukken.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Martha,
    leuk wat je met een lege verpakking kunt doen, heel mooi gepimpt, leuke foto's en prachtig afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet dit er leuk uit heel mooi gedaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave koker om geld in te doen! Zo mooi gemaakt en de details zijn prachtig in deze kleur.
    Dat gaat je collega heel mooi vinden, zeker weten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Dit is een echt cadeau
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige persoonlijk tintje heb je hier aan gegeven Martha, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een creatief en mooi werkstuk! Een mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. RECYCLED!!!! whoo hooo!! daar word ik blij van... Eindproduct is fantastisch! Mooi gedaan Martha.
    groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, gewoon HEEL LEUK!!
    Mooie kleuren ook en door de foto's erg persoonlijk.
    De binnenkant ook bekleed, wat een goed idee.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!