Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 30 september 2016

rozen in laagjes

een tijdje geleden heb ik wat stempels gekocht
bij StudioLight, de zogenaamde Layering Stamps.
Deze kaart heb ik er mee gemaakt


ik heb mijn zelfgemaakte stempelhulp gebruikt,
met Memento inkt, 
ik vind de kleurtjes iets te donker uitgevallen,
daarna heb ik de roosjes uitgeknipt 
en bewerkt met Versamark en dik EP
het raster is een snijmal, 
waar ik een paar vormpjes in heb laten zitten,
deze ingekleurd met memento inkt 
en toen het droog was met een glittertje behandeld,
de bloemen verhoogd opgeplakt.
De tekststempel is van MD
Alles gemat op kraft en wit kaartkarton


close-up


de binnenkant,
zelfde bloemstempel aleen de omtrek
ingekleurd met de glitterpen

Dit was leuk om te doen,
ben blij met dit kaartje,
jullie mogen natuurlijk ook weer reageren!

Liefs en groetjes van Martha!


8 opmerkingen:

  1. prachtig kaart en zo mooie bloemen in die oranje kleur. Leuk gedaan met die achtergrond. En de kleine oranje details

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan! Die bloemen zijn mooi en misschien moeten de kleuren wel wat meer contrast hebben? Maar zo zijn ze ook mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Martha,
    Soms gebeur dit dat je ietwat moet afwijken van de originele idee en dan pakt dit super uit.
    Groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel mooi geworden.
    Fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    je kaart is prachtig van kleur en ook de achtergrond is erg leuk.Ik vind de rozen wat massief overkomen,komt misschien door de donkere kleuren..maar erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooooi weer hoor.
    Wat een leuk idee, om wat van die stukjes te laten zitten en die dan te kleuren, geeft de kaart net dat beetje extra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van dichtbij zie je hoe mooi die roosjes wel zijn.
    Het raster op de achtergrond is er ook heel leuk bij.
    Een prachtig geheel is dit weer geworden Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart met een prachtige achtergrond Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!