Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 17 september 2016

ogen in Panpastel

ik heb mijn Panpastels weer ontdekt...
Zo leuk om daar mee aan de gang te gaan.
Dit heb ik gemaakt....


ik heb de gelliplate erbij gebruikt 
deze bestempeld met Versamark
 en daar een achtergrondstempel in gedrukt,
deze op het kaartkarton gedrukt 
en daar de Panpastel op aangebracht,
goed gefixeerd,
daarna bestempeld met archival black inkt,
met verschillende stempels.
De Cirkelstans van Crealies gebruikt, 
deze bewerkt met brons EP,
met een witte Sharpie pen accenten gezet bij de cirkels,
alles gemat op zwart en wit kaartkarton.


dit is de binnenkant
 met een label voor een wens

Nu zijn jullie weer an de beurt!!!

Liefs en groetjes van Martha!!

9 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart, heel mooi ook van kleur! De witte stipjes zijn prachtig op de cirkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie sprekende ogen en dat komt denk ik door de mooie kleuren die je gebruikt hebt.
    Super kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ook qua kleur!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    prachtige kaart, de ogen zijn super en de achtergrond erg mooi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige creatie. Heel "sprekend" die ogen. Ook de binnenkant weer zo mooi afgewerkt. Je bent een "kei".
    Fijne zondag en groetjes. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty, héél mooi deze kaart Martha. Mooie koele panpasteltinten en prachtig gestempeld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!