Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 2 juli 2016

Bedankt!!

zoals ik in mijn vorige bericht al vertelde,
is nu de vakantie van school aangebroken,
ik heb 2 kaarten gemaakt,
1 voor mijn werkbegeleider
 en 1 voor mijn studieloopbaanbegeleider


dit kaartje is voor Mirjam,
dp is van Joy,
bloempjes zelfgemaakt


het is een schuifkaartje geworden
altijd leuk om te maken...


deze schuifkaart is voor Melanie,
op kraftpapier met dp van de action,
metalen hoekjes maken het af


hier is het mechanisme duidelijk te zien...

De kaartjes heb ik al afgegeven en zijn erg gewaardeerd!

Nu zijn jullie weer aan zet om te oordelen!
Liefs en groetjes van Martha!

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt, Martha.
    Fijne vakantie.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en attent Martha, leuke modelletjes! Ik zag het craftpapier liggen bij de Action, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze uitschuifkaartjes Martha..heel leuk gedaan en zij zullien het vast erg waarderen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaartjes allebei. Lief van je om ze op deze manier te bedanken. Logisch dat ze goed ontvangen werden. Ze zijn top. Fijn even niet naar school en alles wat daar bijhoort. Wel werken natuurlijk....geniet even van de rust.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn weer 2 mooie kaarten Martha maar de onderste is mijn favoriet
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat Craft papier. Heb je de kleine of de groot blok gebruikte? Mag ik hiervan een voorbeeld geven aan Craft Sensation? Ze vinden dit altijd leuk om te zien wat men doet met hun producten.

    Ik vind beiden mooi gedaan. bij de eerste heb je op een heel eenvoudige manier de drukte van de dp verdeeld.

    De tweede laat me denken aan een tablet met een screensaver. vind dit mooi!
    groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!