Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 24 juni 2016

vakantie op CAMPING EXLOO

pffft.. veel te lang geleden...
we zijn op vakantie geweest, 
veel werk met school gehad en nog wat akkefietjes..
Ik zal bij het begin beginnen,
Allereerst zijn we een week naar Exloo geweest, op vakantie
bij CHRIS



net als vorig jaar.
Wat hebben we weer genoten!
het is echt een aanrader die camping, zo gezellig!!!!


Het weer was ook supergoed,
hadden ze hier in het westen allemaal buien,
in Drenthe was het droog!!!


de bedoeling was dat Richard zijn motors
 ging testen
 ophet THEDINGA circuit
in Emmercompascuum
maar op verzoek van CHRIS
heeft hij de motors
 aan de gang gemaakt op de camping


tot plezier van de gasten heeft hij wat rondjes gereden,
niet vol gas natuurlijk...


de andere dag is hij naar het Thedinga circuit gegaan,


waar hij het gas natuurlijk wel heeft opengedraaid!
Hij had het rijk alleen op het circuit...
Intussen heb ik een fietsroute gereden
 van ongeveer 60 kilometer...


samen hebben we ook heerlijk gefietst de rest van de tijd,
door velden en bossen...


en een beetje luieren bij de caravan...


gezellig babbelen en spelletjes doen...


wat foto's gemaakt


en nagetekend...ingekleurd met INKTENSE potloden
voorzien van tekst




Tijdens het koffiemoment gegeven aan CHRIS,
die dagelijks een spreuk meegeeft aan de gasten..


het was nog steeds droog alhoewel de lucht
wel wat dreigender werd!
Vrijdagmorgen zijn we naar 
GRAMSBERGEN gegaan
waar ik in het volgende blog over ga vertellen...

Nu ga ik een blogrondje doen,
want ik lig erg achter!!!

Geniet van mijn verhaal
liefs en groetjes van Martha

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit Martha. Ik heb genoten van je verhaal en je mooie tekening van die bijzondere bloem...wow apart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zeg, dat was zeker een heel gezellig verhaal om te lezen. Je foto's zijn ook superleuk! Zo zijn we er eenbeetje bij. En wat heb je die papaver mooi nagetekend! En ook prachtig ingekleurd,
    Ben nu al benieuwd naar je verhaal over Gramsbergen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    jullie hebben echt geboft met 't weer, het is vandaag echt somber en flinke regenbuien..Wat heb je mooie foto's gemaakt,leuk om Saartje ook weer te zien (Luca is inderdaad flink gegroeid) wat heb je de papaver mooi nagetekend..leuke tekst ook..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal heel gezellig uit Martha....en het weer viel goed mee toch? Ook je kaartje is weer prachtig getekend en ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet het er gezellig uit op de camping en wat heb je de bloem weer prachtig nagemaakt heel mooie kaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt op jullie vakantie Martha....dat was vast weer echt genieten...en leuk dat je zo geinspireerd bent door die mooie papaverbloem...prachtig getekend en ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De avonturen van Daatje... Ik leef me uit met je verhalen. Wat heb je ook de bloem zo mooi nagetekend en gekleurd.

    groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!