Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 28 maart 2016

gelliplate plezier...

Krijg er nog steeds geen genoeg van,
spelen met mijn ronde Gelliplate...
Dit heb ik gemaakt...


eerst met de roller distressinkt 
op de gelliplate aangebracht,
met een donkerder tint gestempeld
op de gelliplate,
afgedrukt op kaartkarton,
Het meisje en de duifjes heb ik 2 keer 
over elkaar heen gestempeld,
een stippellijn gezet met een stift op waterbasis,
een tekst gestempeld
en de randen gesponst en gestempeld,
alles gemat op paars en wit kaartkarton


de binnenkant,
ook een gelliplate afdruk

Zo leuk om te doen!
Jullie mogen weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi in blauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Martha, mooie stempel!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer dit leuk kaartje dat je weer met die gelliplate heb gemaakt Martha...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    prachtige kaart heb je gemaakt, mooi de achtergrond en de stempels er op..gave blauwe tinten..
    Ik heb mijn dochter het filmpje laten zien van Saartje, ze moest er erg om lachen..Luca is ook een klein boefje..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gedaan. Ik heb goed gelezen Hoe je het doet. Ik zit er aan te denken om van mijn zelf gemaakte gelli plate een paar kleinere te maken zodat ik ermee kan stempelen. Ben er nog niet aan toe gekomen.
    Je ziet vanzelf wel als het is gelukt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!