Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 24 februari 2016

voor MARTINE

afgelopen zondag is mijn dochter Martine 28 jaar geworden,
dit heb ik voor haar gemaakt!


bij de ACTION
heb ik een tijd geleden zo'n letterbakkastje gekocht,
bekleedt met papier van de ACTION
oud gemaakt met distressinkt
de pootjes zijn geverfde kralen


het is een bouwpakketje van MDF
dus die moest ik zelf verven...


ik was 28 jaar toen ik 
MARTINE kreeg....


close-up van zelfgemaakte bloem,
parel is van een oude oorbel...


hart ornamentje met een stempeltje

Martine was er blij mee!!!

Jullie mogen weer keuren!
Liefs van Martha!

7 opmerkingen:

  1. Oooohhh wat een mooi opgepimpt letterbakkastje Martha...met hele leuke details erop....daar zal je dochter zeker wel heel blij mee zijn...
    Ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kleur heb je het gegeven, en mooie accenten er op aangebracht!!
    Kan ze het zelf vullen met haar lievelings spulletjes.
    Gefeliciteerd met haart verjaardag Martha.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuk cadeautje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en schattig cadeautje.
    en nog gefeliciteerd.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi cadeau Martha,
    echt om kleine dingetjes in te zetten, super gedaan'
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gedaan Martha....ik kan wel geloven dat je dochter er erg blij mee was!
    Gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!