Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 12 december 2015

kerstlichtjes...

iedereen hartelijk bedankt
voor de felicitatie met mijn nieuwe baan!

Nu over naar de kerstlichtjes!
Dir jaar verstuur ik geen kerstkaartjes..
Maar ik maak wel wat voor de mensen in mijn omgeving,
ik heb  lege potjes van babyvoeding gespaard...
Dit heb ik gemaakt,


* stickers op het glas geplakt,
wat laagjes Gesso aangebracht,
* laten drogen,
* stickers verwijdert,
* houten sterretje bestempeld,
* kantje langs het potje geplakt,
* touwtjes en belletjes aan het potje gehangen


van de bovenkant bekeken...


leuk effect in het donker...


kerstlichtjes...

ik heb er ook een aantal voor mijn collega's gemaakt...

Jullie mogen weer keuren,
liefs en groetjes van Martha!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Martha, jij bent druk geweest zeg. Supermooi hoe je dat gemaakt hebt. Goed idee van de stickers, nu schijnt het licht er prachtig doorheen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit geeft een prachtig effect op de kille avonden, prachtig gedaan Martha !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    wat heb je mooie sfeerlichtjes gemaakt,inderdaad erg leuk als je mensen bij je in de buurt zo'n lichtje kunt brengen..
    Maar helaas moet ik het met kaarten doen, daarom maak ik het hele jaar door kerstkaarten, dan kan ik aan elke kaart zorg en aandacht besteden..en wordt het geen productiewerk..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat leuk zeg!!
    En wat veeeeeeel.
    Staat gezellig zo bij elkaar, bijna jammer om weg te geven, hi hi.
    Waar heb je de belletjes gekocht? Ik kocht er laatst een paar bij de Action, maar die zijn heel groot.....

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!