Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 5 december 2015

condoleance kaarten van kraftkarton

dit is de tweede serie voor mijn werk
het zijn allemaal wat strakke kaartjes geworden,
dat ben ik niet zo gewend te maken,
ik werk vaak met meerdere laagjes papier op een kaart,
maar dat wordt wat betreft de postzegels te kostbaar,








de kaarten lijken allemaal een beetje op elkaar,
de takken of bloemen zijn gestempeld
 met  Versamarkinkt,
bewerkt met zwart E.P.,
* soms gemat op zwart linnenkarton,
* soms een rand getekend met een fineliner,
* silhouettestempels van Joy
*tekststempel is van Different Color"


Nu ga ik weer met iets anders verder,
jullie mogen weer reageren,
liefs en heb een fijne Sinterklaasavond!
Groetjes van Martha


6 opmerkingen:

  1. deze zijn prachtig Martha, heel mooi gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige serie stijlvolle kaarten Martha, heel mooi in kraft !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk heel mooie kaarten Martha! Kraft met wat zwarte inkt, dat is altijd een supercombinatie! Liefs, Sarah,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    je hebt een heel mooie serie gemaakt voor je werk. Ik begrijp wel dat het voor jou even wenen is om zo basic te werken. Maar ook dat gaat je goed af!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige ingetogen kaarten, prachtige zo op craftpapier , bedankt voor de inspiratie, ga ik zelf zeker eens proberen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige 'simpele' condoleance kaarten Martha!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!