Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 27 augustus 2015

VIOOLTJES....

na mijn BISTER & COLORIT avontuur
ben ik weer eens lekker gaan kleuren,
als ik aan het kleuren ben,
denk ik altijd...
ooo waarom doe ik dit niet meer,
het is zo lekker relaxt,
ervaren jullie dat ook  zo???


dit is de eerste kaart die ik heb gemaakt,
ik moest er wel weer eventjes inkomen,
wat het kleuren betreft!
* gestempeld met VERSAFINE grijze inkt,
* ingekleurd met SPECTRUM NOIR potloden
op PASTEL papier,
* gemat op zwart en roze linnenpapier,
* basiskaart is wit linnenkarton,
* tekststempel is van MARIANNE DESIGN,
* touwtje en knoopjes maken de kaart af..


binnenkant van de kaart,
met een gedeelte van de stempel


de tweede kaart,
dezelfde STAMPINBACK stempel gebruikt
bij deze kaart ging het kleuren me wat beter af
en dat zie je in het resultaat,
ik heb wat meer wit gebruikt,
de rest van de kaart is op dezelfde manier
gemaakt,
 alleen de tekststempel en de tinten roze zijn anders,
als de eerste kaart....


de binnenkant..


hier nog even ter vergelijking...

Heel erg genoten van het maken van deze kaarten,
jullie mogen weer reageren!

Liefs en groetjes van Martha!

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Martha, mooie viooltjes kaarten en schitterende vrolijke kleurtjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige viooltjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien je kaartjes er PRACHTIG uit Martha....zo keurig ingekleurd en ook de binnenkant ziet er netjes uit. Twee schitterende kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stempel, prachtige kaarten en prachtig inkleur werk , nee ik heb een hekel aan inkleuren, ik heb steeds de indruk dat ik dat niet zo goed kan, maar ik ben een krak in doen alsof het goed is, en zo heeft nog nooit iemand een opmerking gemaakt, maar de jouwe zijn alvast schitterend hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi deze kaart ik vind dit zo knap van jou zelf kan ik helemaal niet kleuren maar ik borduur liever ja zo heeft ieder zijn eigen dingen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    eeh nee..ik heb een hekel aan inkleuren en doe het dus nooit..
    Ik heb weer bewondering voor jouw 2 prachtige kaarten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor Martha, voor mij is kleuren de beste relaxatietherapie.
    Ik kan het niet beschrijven hoe graag ik dat doe.
    Zo te zien heb jij ook weer lekker bezig geweest.
    2 schitterende kaarten met prachtige viooltjes.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja Martha ik heb dat ook maar met nog veel meer dingen, ook met knippen en plakken bv.
    Je kaarten zijn weer, zoals gewoonlijk, heel mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaaaaaaaa heerlijk ontspannend is dat Martha.
    een prachtige kaart heb je gemaakt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes Martha, heel erg mooi ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi, dit is zóó mooi ... prachtige kleuren ! Ja, kleuren is heerlijk ontspannend :-)
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke {My personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow Martha dat zijn 2 schitterende kaartjes ...wat heb je die viooltjes toch weer prachtig ingekleurd...en dan ook de binnenkant ...TOPPIE!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!