Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 10 augustus 2015

65 jaar getrouwd

vandaag is het echtpaar op mijn werk 65 jaar getrouwd,
ben de hele week aan het
 knippen, vouwen plakken enzovoorts geweest,
thuis en samen met de andere bewoners op mijn werk

hier een aantal foto's
van het resultaat


organza lint gespannen op de deur,
papieren rozetten gemaakt (50 stuks)
op het lint bevestigd,
wat goudlint maakt het af
de trouwfoto prijkt in het midden.

Het echtpaar woont in verschillende huiskamers,
dus je begrijpt, er moesten
 2 huiskamers worden versierd


de vlaggenlijn met hartelijk gefeliciteerd,
heb ik samen met een aantal bewoners gemaakt


overal de papieren rozetten gehangen,
ook witte ballonnen gebruikt...


ook de corsages zijn zelfgemaakt....

Een heel gebeuren,
maar met liefde gedaan!

Nu weer aan mijn eigen knutselarij!

Liefs en groetjes van Martha

6 opmerkingen:

  1. o wat mooi gemaakt en versiert Martha ziet er goed uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig versierd uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een werk Martha,
    de rozetten zijn prachtig, het ziet er heel feestelijk uit, mooie corsages!,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 65 jaar?!! Wat lief dat je zo je best hebt gedaan om er een echt feestje van te maken, mooie versieringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien dat jullie er met zijn allen zoveel werk van maken! Mooie mijlpaal, 65 jaar...
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om mensen blij te maken enkel al met van die mooie versiersels echt super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!