Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 20 maart 2015

"sjurk"

aquarel gemaakt voor in 
mijn boekje...
waar ik voorheen woonde,
noemden ze de mus
een "SJURK"

hier volgt een foto voortgang


de tekening


de juiste kleuren uitzoeken


het begin is er..


daar staat tie al...


 gemat op zwart karton,
naam erop
en mijn initialen
in het boekje geplaatst


buurman pimpelmees kijkt toe in het boekje

ik ben  gek op musjes,
dat tjilpen en dat springen op de tegels en
dat kwetteren in de struiken

luister HIER naar de vrolijke huismus

Jullie mogen weer keuren!
Liefs en groetjes van Martha

9 opmerkingen:

  1. Prachtig Martha, jammer dat je ze niet in een lijstje doet en aan de muur mooi laat wezen!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je voor je compliment,
      hihihi er hangen al zoveel aquarellen hier aan de muur, dat zal niet lukken en dit boekje is een soort van naslagwerkje
      en kan ik ook makkelijk meenemen,
      liefs van Martha

      Verwijderen
  2. geweldig!! wat is die mus zo mooi in kleur. super!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is weer super knap gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend MOOI Martha....ik heb ook nog even naar de geluidjes geluisterd....prachtig he! Je krijgt zo een prachtig naslagwerk hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    Prachtig..de mus is ook een leuk vogeltje, je hebt er echt iets moois van gemaakt,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zoals jij vogels tekent en kleurt! En een sjurk??? Ha, ha, nooit van gehoord :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    prachtig deze vogel ... een sjurk, die naam ken ik niet, maar het is prachtig gemaakt.
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!