Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 6 maart 2015

een gevalletje van pech...

een maandje geleden heb ik een 
kaarthuisje gemaakt voor AMANDA
klik HIER,
is die kaart helemaal niet aangekomen...
ja dat is erg jammer...
ben niet bij de pakken neer gaan zitten..
gewoon weer een kaarthuisje gemaakt!


nu een blauwe versie,
met een oudhollands tintje


de binnenkant

close-up


de achterkant

nu zal ik de kaart maar persoonlijk afgeven,
ik ben toch wel tevreden met dit resultaat!

Jullie mogen opnieuw keuren,
liefs van Martha

13 opmerkingen:

  1. Oeps Martha, weer even geleden dat ik bij jou ben langsgeweest. Sorry hoor, ik zat een poosje in tijdgebrek, doordat mijn vader in het ziekenhuis lag.
    Maar bij deze ben ik er weer en ben ik ook meteen naar al de gemiste creaties en uitstapjes gaan kijken. Je hebt al een leuke tijd achter de rug. Als je in België eens in mijn buurt bent, dan gaan we samen eens fietsen. 'k doe dat ook graag. Zo jammer dat je kaartje niet is toegekomen. Je hebt terug een schoontje gemaakt en daar zal ze wel heel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van je werk, maar in blauw is ie net zo mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi (nieuw) kaartje heb je gemaakt voor je collega. Jammer dat de vorige zoek is. Zo zonde van je werk.
    En persoonlijk afgeven is een goede oplossing, maar kan niet altijd ;)

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, de post gaat nog wel eens fout. Jammer maar deze is ook prachtig hoor!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat bij de tante post zulke leuke kaartjes gewoon zoek raakt...Ik begrijp dat niet hoor.....belastingbrieven raken niet zoek...
    maar ook dit kaartje is weer een heel mooi Martha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zonde van al je werk maar deze is ook weer heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o dat vind ik zo verschrikkelijk met die post tegenwoordig je bet echt blij dat je post aan komt geef niets je betaald ook nog genoeg ervoor.
    ik vind je kaart helemaal geweldig en eerlijk gezegd deze blauwe vind ik mooier Martha.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat je kaartje nooit is aangekomen....maar dit is ook weer een mooie Martha....en op tante Pos kunnen we niet altijd van op aan zie je wel!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat jammer is dat hè? Is mij ook al eens gebeurd. Super dat je het toch weer aan hebt gedurfd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Martha,
    jammer hè en al dat werk dat je ermee gehad hebt..Ook deze is prachtig, mooie kleurtjes, verstandig om de kaart persoonlijk af te leveren,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ..en nog een keer, het ging mis..jammer dat je kaartje niet is aangekomen, alles voor niks en super dat je er nog een gemaakt hebt, superleuk kaartje,'
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer van al je werk... zo zonde als het niet aankomt. Maar je hebt er een schitterende nieuwe kaart van gemaakt Martha!!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb ik ook al eens gehad, jammer maar nog een maken is vast geen straf. Leuk ze zal er vast dubbel zo blij mee zijn. Leuk idee. Mooi gemaakt. Lieve groetjes Dana

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!