Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 28 februari 2015

koffiedoosje

een koffiedoosje gemaakt 
voor de roostercollega's van Richard
als blijk van waardering 


doosje zelf ontworpen van Kraftkarton,
bekleedt met DP van de Action,


paar race foto's
en wat zelfgemaakte bloempjes


de namen van de roostercollega's


zij aanzicht,
het touwtje is om het doosje te openen


de achterkant met mijn mooie naamstempel


de binnenkant,
met inhoud


in het zakje zit korrelkoffie,
3 plakjes peperkoek voor de collega's 

jullie mogen weer keuren,
groetjes en liefs van Martha

9 opmerkingen:

  1. heel mooi gemaakt dit doosje met lekkere inhoud groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een verrassend leuk doosje met lekkere inhoud. Een mooi gebaar!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan Martha....wat een super idee!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    heel origineel en erg leuk gemaakt, wordt vast en zeker op prijs gesteld, echt top gedaan!
    Liefs Ans
    p.s. ik heb je katten quote ook gebruikt op een kaart voor mijn dochter, ze is een echt kattenmens..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee! Knap dat je hem helemaal zelf hebt ontworpen Martha, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk doosje Martha...heel mooi gemaakt en zeker ook met die lekkere inhoud zal het wel erg gewaardeerd worden...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!!
    Wat grappig dat je het doosje zelf gemaakt hebt.
    Ik zat net te kijken, goh, wat is het nou? Zo'n houten thee doosje, maar nee.......gewoon zelf gemaakt.
    Ik denk dat je collega's hier wel heel blij van geworden zijn?!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Orgineel bedacht, en hetDP past er perfect bij!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!