Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 14 oktober 2014

van de bewoners!

mijn collega NATASCHA
is 12/5 jaar in dienst bij de stichting,
volgende week gaan we dat vieren,
de bewoners mogen natuurlijk ook komen,
het leek me een goed idee om iets te maken
voor NATASCHA,
gisteravond heb ik heerlijk zitten knutselen,
met onze bewoners
met papier,scharen, lijm knoopjes en...
met heel veel plezier!
Wij werken op een gesloten afdeling,
kleinschalig,
  8 bewoners zijn dementerend,
niet alle bewoners zijn in staat om mee te knutselen,
maar toekijken is ook al leuk immers!
Dit hebben we gemaakt...


(om privacy reden heb ik de namen weggewerkt)
 de hartjes getekend
 een aantal bewoners hebben ze uitgeknipt,
de knoopjes en bloempjes op het bord gelegd
daarna de namen op de hartjes gezet,
( ook niet iedereen kan dat meer)
ik mocht alles lijmen....

Is toch erg mooi dat we met elkaar
zo creatief bezig kunnen zijn!
en het was ook heel gezellig,
en heel rustig...

liefs van Martha

8 opmerkingen:

  1. Ach....wat lief......leuk gedaan samen met de bewoners!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi en lief gebaar!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om creatief bezig te zijn met de bewoners, het is echt heel leuke geworden,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tof initiatief om dit samen met alle bewoners te doen en nog gezellig ook, toch?
    Een leuk resultaat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er lief en heel mooi uit Martha.
    toch geweldig dat ze dat zo nog kunnen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat boffen ze toch met zo'n collega als jouw! Superleuk dat je dit samen met de bewonders in elkaar knutselde! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    dat is leuk voor de bewoners ! Mooi resultaat,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Hoi Martha,

    Dat is echt heel erg mooi geworden zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!