Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 8 oktober 2014

pechvogel....

collega ANGELIQUE,
is met haar hand in glas gevallen,
even een kaartje voor haar gemaakt...


* vogeltje van Marianne design gebruikt,
* stans is van Yvonne Creaties,
* grijs  en roze linnenpapier,
* embosfolder,
* D.P. van de Action,
* tekst in Word  bewerkt,
 * wit decogaasband,
* touwtje en bedeltje,

* de achterkant,
* cirkel verhoogd opgeplakt,
* stempel van Marianne Design,

ANGELIQUE, 
houdt erg van deze kleurencombie,
vandaar mijn keuze...

Liefs van Martha,
geniet van deze dag!


12 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje heb je voor je collega gemaakt Martha...heel vervelend voor haar ....maar ze zal zo wel opgeknapt zijn met zo'n lief kaartje
    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd! Martha,
    de kleuren zijn super bij elkaar, prachtige vogel, leuk bedacht als -pechvogel- ik hou van Vintage, maar deze kaart vind ook geweldig..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Martha,

    Geweldig mooie kaart, ik vind die
    kleuren ook super gaaf ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Martine, ik hoop dat het snel geneest voor haar!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh auuuu das niet fijn... Ik voel het hier ook helemaal dat glas. Beterschap voor haar en prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart in dit apart kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke en vrolijke label heb je gemaakt. Het vogeltje maakt het helemaal af.
    Ik ben via, via op je blog gekomen en heb gelijk even rondgesnuffeld. Wat veel moois! Ik ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wel een mooie kleurencombinatie.
    leuke tekst..hihi...en dan de stans erbij...LEUK!
    mooie geheel ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van zo'n vrolijk kaartje knapt de pechvogel vast op! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een pechvogel, maar ze zal je kaartje wel erg waarderen ! Heel leuk !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!