Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 10 augustus 2014

zomerzoentjes + werkwijze

deze techniek vind ik toch zo leuk!!!
Kijk en geniet maar mee!!


met inktense potloden,
sprinkler, schuurpapiertje
en wat glimwater
een mooi achtergrondje gemaakt...



met potlood en identipen
een tekening gemaakt,



de tekening "ontkleurt" met chloor...



goed laten drogen,
inkleuren met nibs en distressinkts..
de witte accenten zijn met een
 witte gelpen gemaakt



dit is het resultaat..
met een libelle....
bovenste kaart is van glad papier,
onderste kaart is op aquarelpapier


en zo als kaart...
gemat op bruin linnenpapier,


en zo de tweede kaart..
gemat op groen colorcore papier...


ik ben tevreden met dit resultaat,
liefs en groetjes van Daatje...
(hopelijk komt BERTHA niet op bezoek,
want ik mag gaan werken...)

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig resultaat Daatje, dank je wel voor de uitleg. Supermooi gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    wat een prachtige tekeningen en technieken heb je gebruikt. Jij bent wel erg kunstig op dit gebied hoor.
    Mooie kleuren heb je gebruikt...Superzzz!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie techniek Daatje, en ook je stempelhulpkaart is super geworden.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat doe je het toch allemaal zo appart ik vind het heel knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat MOOI!
    Je bent er wel lekker mee bezig geweest Daatje....leuk dat je ons mee laat kijken!
    Het resultaat is heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zijn ze prachtig geworden Daatje.
    heel mooi gedaan.

    ja ik lijk heel erg op die selfie hahahahaha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke tutorial en een geweldig mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat prachtige kaarten met dit techniek.
    ik heb dit even opgeslagen op mijn computer. scheelt voor mij even downloads...
    dit wilde ik heel graag even bekijken. want youtube kan ik ook niet bekijken vanwege te veel downloads.
    vandaag nieuwe maand en nieuwe downloads. na twee weken zonder internet. oef!
    dank je wel voor deze tutorial.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daatje,
    Als ik dit zo zie, lijkt het heel simpel, maar ik weet wel beter , dat heb je weer knap gemaakt, mooie kleuren, mooie bloemen,,toppie..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent ook van alle markten thuis he? Schitterend gemaakt en mooi techniek pas je weer toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er zo leuk uit Daatje! En steeds weer met zo'n leuk techniekje, super! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, prachtig stempelgebruik en hele mooie kleuren!!! Ja die witte accenten doen het toch maar weer hé!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!