Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 17 juni 2014

50 jaar getrouwd

deze kaart is een opdracht,
een echtpaar dat 50 jaar getrouwd is
en van treinen houdt..


basiskaart van kraftkarton,
* dessinpapier van Marianne Design,
* plaatje van internet,
* tekst in Word bewerkt,
* 2 parelhartjes bewerkt met 
Versamark en goud Embospoeder,
* metalen sierhoekjes en radertjes
*aan het kettinkje hangt een sleuteltje
* een stukje jutelint

Er zit een stukje symboliek in deze kaart,
de 2 hartjes staan voor de liefde,
de radertjes lopen gesmeerd in elkaar,
met daaraan het sleuteltje,
al 50 jaar is de "gesmeerde"liefde de sleutel voor elkaar 


de binnenkant,
met wens en label,


het treintje is een stempel van ?,
label zelf gesneden en bewerkt,


de achterkant met naamstempel

Ben benieuwd wat jullie vinden van deze kaart!


Oja, nog even dit,
morgen gaan we een klein weekje weg,
naar Zuidlaren en aansluitend,
is er een motorrace in Gramsbergen,
dus ik ben eventjes niet in blogland...

Groetjes van Daatje..



7 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,
    wat een leuke kaart !..de tekst is erg toepasselijk, mooi plaatje, ook de binnenkant ziet er weer top uit..Veel plezier tijdens je weekje weg, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Daatje, waar de ontvanger vast heel blij mee zijn.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig !
    Leuk dat je zo'n gepast plaatje gevonden hebt en dan met al die leuke details schitterend samengesteld. Ook de binnenafwerking ziet er leuk uit.
    Een hele mooie kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje. En de afwerking van de binnekant is ook zo mooi.Ik heb je zelf maar opgezocht want
    ik problemen heb met mijn leeslijst. Ik krijg maar 1 afbeelding per keer en kan er verder niet meer "in" komen, ik hoop dat het vanzelf oplost, heb al gezien dat veel meer mensen er last van hebben.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Daatje! Tekst is heel passend met die trein. Alles is weer tot in de puntjes afgewerkt, super! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel TOEPASSELIJK en MOOI kaartje Daatje voor een reis van 50-jaar ☺☺☺.
    En nu ben je zelf "op reis".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!