Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 6 januari 2014

fotolijstje met werkwijzer

een tijdje geleden heb ik een fotolijstje gemaakt,
daar kreeg ik een aantal reacties op,
hoe ik het heb gemaakt.
Bij deze een foto werkwijzer


dit is het fotolijstje


strook linnenpapier van 19cm x 9cm


rillen op 9cm en 10cm


meet 1 1/2 cm rondom 
en trek de lijnen met potlood


in dit vierkant meet je rondom een 1/2
en trek de lijnen met een potlood


van hoek naar hoek een diagonale lijn,
de stippellijnen rillen,
de doorgetrokken lijnen snijden


de bovenste rillijnen vouw je naar buiten


de andere rillijnen vouw je terug naar binnen


draai het kaartje om,
dit is de voorkant


een passend kaartje erin 
en klaar is je fotolijstje


ik heb een strookje van 9cm x 3cm 
gerild op 1 cm en 2 cm
tegen de onderkant,
aan de binnenkant geplakt
zodat het een geheel is geworden


dit is de achterkant,
met een hangertje

De bestemming is wel duidelijk....
hihihihi

Pfft het is wel een heel verhaal geworden,
maar ik hoop dat het duidelijk is!

Groetjes van Daatje

8 opmerkingen:

  1. O wat mooi bedankt voor de uitleg groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief gebaar, daar was je lief vast heel blij mee. bedankt voor de tutorial, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lijstej Daatje, en super dat je hier een Tutorial van heb gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je lijstje is prachtig Daatje, dankjewel voor de beschrijving, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank voor de beschrijving. Hij is heel duidelijk! Leuk!!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat een leuk idee Daatje en prachtig uitgevoerd! Ook een erg duidelijke beschrijving. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Daatje en dank je wel voor de uitleg.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!