Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 25 april 2013

geknutseld..

afgelopen dinsdagavond
 heb ik samen met mijn dochters geknutseld,
NOAH krijgt een nieuwe kamer dus,
dat moet opgeleukt worden


samen met JENET
(SARINA heeft de foto gemaakt, staat er dus zelf niet op)


het resultaat...


deze lampenkap heb ik bekleed,
het originele kapje was geruit,
dit kun je nog een beetje zien,
ik vind het wel leuk geworden


de ster heb ik van gruncheboard gemaakt,
beplakt met washitape


een mooi randje aan de binnenkant 
gelijmd voor de afwerking

Ben benieuwd hoe het zal staan op NOAH's nieuwe kamer!

Groetjes van Daatje



11 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg en zelf gemaakt, super!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mammie

    Wat was het gezellig met een super mooi resultaat!! Die lamp ook super gaaf, Noah zal zijn oogjes uitkijken!! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Daatje en het ziet er ook reuze gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat supergezellig Daatje en het resultaat is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is GEZELLIG Martha om zo samen met je dochters te freubelen ☺☺☺.
    Het bekleden van de lampenkap is PRACHTIG en past PERFECT bij de beklede naam.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lampekapje zal ontzettend leuk staan op haar kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daatje,
    Leuk hé zo'n avondje gezellig freubelen met je dochters, je lampenkampje ziet er weer vrolijk uit en de letters met zijn naam zijn ook leuk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan.
    Fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super mooi uit, Daatje. Leuk dat het een famlilieproject is geworden. Dat is dubbel plezier.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige creabea knutsels heb je gemaakt !

    GrAntoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet zeker dat het leuk zal staan.
    En wat gezellig om zo met elkaar te knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!