Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 10 januari 2013

voor SJEF

Sjef is jarig geweest,
en houdt erg van oude foto's,
vandaar dit boekje...


van karton labels gestanst,
twee op elkaar geplakt,
zwart geverft, 
lettertjes uitgestanst,
plaatje van het wapen van Hooge Zwaluwe,


pagina's bekleedt met een oudgemaakt 
velletje uit een oud woordenboek,
tekst bewerkt in Word,
de foto's oud gemaakt met distressinkt Vintage photo


het boekje heeft 8 pagina's
elk vertelt een verhaaltje uit Hooge Zwaluwe,


dit is de achterkant
met een zwaluw en wens 
en een gelijmd touwtje,
 waar het boekje mee dicht gemaakt kan worden
en mijn mooie naamstempel

Inmiddels heb ik het boekje gebracht,
Sjef was er erg blij mee!

Groetjes van Daatje!


10 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,
    Wat is dit mooi zeg, wat leuk zo'nmini-fotomapje en dierbaar voor iemand die van oude foto's houdt...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met dit MOOIE mapje mag Sjef inderdaad wel blij zijn.....want die Daatje kan er wat van. PRACHTIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi dit album ja daar zal hij wel erg blij mee zijn wat leuk dat jullie weer opa en oma worden groetje,s maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig mooi vintage boekje Daatje heb je gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, wat een leuk mini-album! Ik heb even verder rondgekeken op je blog en zag dat je hele leuke dingen maakt. Ik ga je volgen. Misschien vind je het leuk om ook bij mij te kijken?
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan ik me voorstellen, dat hij er blij mee is!
    Wat ontzettend mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het weer een pracht creatie!
    XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig mini album!
    Hele mooie stans ... wil je verklappen welke dit is.
    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo, geweldig zeg! Je maakt er wel mooie projecten van. Ziet er weer super uit!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!