Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 23 december 2012

wijnfles gepimpt..

voor mijn collega Albert,
heb ik deze wijnfles versiert,
op mijn werk is het de gewoonte,
 om elkaar met de feestdagen iets te geven,
je mag dan een wens op een lootje zetten
en kun  je een lootje trekken,
dit is mijn kadootje

wijnflesdoos,
* basis - cremelinnenpapier,
* dessinpapier - Graphic 45,


* tekstlabeltjes gestempeld en verguld 

deze strik heb ik gemaakt met de
bowdabra,
gekregen van Richard voor de kerst
leuk resultaat vind ik!

Groetjes van Daatje

8 opmerkingen:

  1. prachtige wijnfles decoratie Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daatje,

    Wat leuk...je gepimpte fles, mooie strik gemaakt met de bowdabra...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige verpakking Daatje, hele mooie strik!
    Fijne kerstdagen gewenst!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de wijnfles zie ik niet meer zoveel, maar van het PRACHTIGE doosje eromheen wel.....SUPER versierd met die GEWELDIGE strik.
    FIJNE EN GEZELLIGE Kerstdagen en een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dit mooi gedaan Daatje en je strik is erg mooi en ik heb ook die bowdabra besteld was er helemaal weg van hoe simpel het ging. Ik wens je een fijne feestdagen en een gezond 2013.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk cadeau zo met de feestdagen.
    Prachtige fles verpakking en de strik is super.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt die strik vind ik helemaal geweldig ook je flessendoos is mooi geworden maar de strik spant de kroon groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!