Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 30 oktober 2012

terug van weg geweest...

Mijn moeder  gebruikte er ook eentje,
hield ons kinderen voor,
"houdt het wekelijks bij,
dan weet je hoe je ervoor staat"!
Braaf heb ik het een poos(je) volgehouden,
maar toch kwam de klad erin.
De afgelopen week was ik lekker bezig
 met het maken van notitieboekjes,
dit bracht mij  op het idee,
om HET opnieuw in te voeren!

HET HUISHOUDBOEKJE

 de werkwijze is hetzelfde als
in voorgaande bericht


de eerste pagina is al gevuld

Mijn moeder heeft weer eens gelijk gehad,
gek he,
 naarmate ik ouder word,
ik meer aanneem,
 van wat zij toen allemaal vertelde...
maar dat zal wel voor iedereen gelden.....

Fijne dag en groetjes van Daatje


10 opmerkingen:

  1. hoi daatje dat is een prachtig idee zo,n huishoud boekje ik vond je boekkaart ook erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor moeders wijsheden beginnen hier ook steeds meer hun gelijk te krijgen, je huishoudboekje is een mooie en nuttige aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha,
    Hoe ouder.....hoe.....☺☺☺ wijzer.
    Je hebt in ieder geval een FLEURIG notitieboekje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk idee en mooi gemaakt Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer prachtig gemaakt Daatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal ik ook eens aan beginnen. 1 November is een mooie datum daarvoor. Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ja, daar kom ik nu ook wel achter, moeders zijn wijs. Maar weet je...we zijn zelf ook moeder ;-)! Mooi boekje heb je gemaakt.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi boekje heb je gemaakt Daatje
    Ik heb ook even het rose lintje van je gecopieerd om op mijn blog te zetten .Ik heb net alle behandelingen van borstkanker achter de rug en het gaat goed en ik hoop met jou ook.
    Ben volger van je geworden.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,

    Mooi en nuttig boekje heb je gemaakt.
    Zou voor mij misschien ook wel eens goed zijn om alles op te schrijven.
    wie weet.....

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!