Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 24 oktober 2012

pfft ben ik weer...

hallo allemaal in blogland,
allereerst van harte welkom 
aan mijn nieuwe volgers,
knutselvrouwtje en Wilma,
ik zou graag jullie volger willen worden,
maar ik kan jullie adres niet vinden,
willen jullie dit even doorgeven,
kan ik ook even lekker snuffelen bij jullie!

Nou, nou, ik heb weer een druk tijdje achter de rug,
afgelopen weekend was er in ons dorp een markt,
met workshops,
daar heb ik aan meegedaan.
Laten zien hoe de werkwijze van een 
boekkaart is,
met foto's van hier,
het was heel erg leuk en gezellig,
 een kijkje op mijn tafel



de eerste beginselen voor een boekkaart

Ik heb een aantal bestellingen gekregen,
4 pakketjes gemaakt en 2 kaarten kant en klaar,

De drie "zusjes" Dina, Pietje en Rietje,
wilden graag een boekkaart van hun geboortedorp

de  pakketjes

een kant en klare boekkaart,
zicht op de protestante kerk

de binnenkant

de achterkant

1 kaartje heb ik vergeten te fotograferen,
die is al bij "Rietje"

De "zusjes"zijn tevreden en ik ook!
Groetjes van Daatje
Nu ga ik in blogland lekker snuffelen en genieten van jullie creaties!

11 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er profi uit Daatje, geweldig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf Daatje, ziet er allemaal prachtig uit.
    wat een werk, super gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er gezellig uit en wat heb je het prachtig voor elkaar gemaakt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Wat een mooie creaties weer en het zier er erg gezellig uit op de foto's leuk hoor.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat geweldig leuk deze boekkaarten daar zal je wel een heel werk aan gehad hebben groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Martha,
    Je hebt het weer voor elkaar gekregen.....alweer een PRACHTIGE boekkaart.
    Enneh.....als ik die pakketjes zo eens bekijk zijn de boekkaarten al bijna af ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk, maar super gedaan!!!!!!
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig mooi gedaan Daatje.
    Wat een hoop werk.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je hebt meegedaan met de markt. Het ziet er ook gezellig uit. De boekkaarten zijn heel erg mooi!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Daatje,

    Ik heb niets als complimentjes voor al je creaties,wat mooi allemaal!!!
    Tuurlijk wil ik je ook graag blijven volgen!
    Ben helemaal onder de indruk van je prachtige boekkaarten...kom binnenkort zeker inspiratie bij je opdoen hoor ;)
    Groetjes,Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!