Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 27 oktober 2012

notitieboekjes + werkwijze

zoals ik al vermelde in mijn vorige blogbericht,
 zijn de notitieboekjes nu aan de beurt

 4 stuks 

ik heb een fotoserie gemaakt van de werkwijze


 * lijm en dubbelzijdig tape op karton


* bekleden met dessinpapier


* opschuren en beinkten


* maak 2 strips van kaartkarton


* dubbelzijdig tape op de strips,
* plak 1 op het karton (voor de binding)


* in de machine


* en de gaatjes zitten erin



* geldt ook voor de notitieblaadjes

* andere strip aan de rechterkant van karton
* maak een gaatje,
* steek er een eyelet in,


* rijg door het gaatje een stukje (onderbroek) elastiek,
wat je hebt geverfd met distressinkt



* plak de strip vast,
* plaats de potlood


* bevestig de bindring

en klaar is het notitieboekje

( dit  boekje is een kasboekje voor ANNE,
mijn zoon, hij heeft een huis gekocht,
dus moet er op de +jes en -netjes gelet worden!)

Ik hoop dat de uitleg duidelijk is
en dat jullie er iets aan hebben

Groetjes van Daatje

9 opmerkingen:

  1. hoi daatje dat ziet er erg leuk uit bedankt voor de duidelijke beschrijving fijn weekeind groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martha,
    Ik kan alleen maar +jes vinden ☺☺☺. De notitieboekjes zijn stuk voor stuk PRACHTIG en ik hoop dat de kinders er dankbaar gebruik van zullen maken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gedaan. bedankt voor de uitleg!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super ziet dat er uit Daatje.
    mooie tutorial.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel erg mooi en leuk uit!
    Bedankt voor de tutorial, die ga ik zeker ook eens proberen!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie boekjes Daatje, bedankt voor de tutorial!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie notitieboekjes, daar zullen je kinderen heel blij mee zijn geweest. En dan ook nog een duidelijke tutorial ervan maken. Bedankt topper!
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!