Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 11 oktober 2012

kwakkelig...

allereerst wil ik BEP van harte welkom heten,
mijn nieuwe volger!

de afgelopen week ben ik wat kwakkelig geweest,
beetje grieperig,
 vorige week mijn pc ziekjes,
nu ikke dus....
Maar het gaat alweer wat beter,
dus even een berichtje plaatsen.

Ik heb twee opdrachtjes gekregen voor een boekkaart,
voor een tweeling die verjaarde.


*basis linnenpapier,
* tweede laag groen linnenpapier,
* dessinpapier uit blokje van de Action,
* plaatje en malletje van MD,
* metalen plaatje,
* zelfgemaakte bloem,
* koperkleurig bedeltje en bedeltje,
* stukje touw,
* organzalint


binnenkant,
* stukje kant,
* label van Go Kreate,
* koperen plaatje,
* zelfgemaakte bloem,
* stempeltje en malletje van MD

de achterkant,
* hoekstempeltjes en alle randjes met distressinkt,
Gathered Twigs,
* alles op elkaar genaaid met de naamachine,

de tweede kaart


* basis creme linnenpapier,
* tweede laag rose linnenpapier,
* dessinpaier uit een blokje van de Action,
* plaatje en malletje van marianne design,
* bloem en blaadjes van crealies mal,
* rose kant,
* kreukelaar,
* metalen plaatje,
* parelsplitpen,


 de binnenkant,
* label van Go-Kreate,
* embosfolder,
* hoekjes van Cheeryl Linn,
* zelfgemaakte bloem,
* sierpareltjes,
* tekst in Word bewerkt,

de achterkant,
* mijn mooie naamstempel

Keuren jullie maar weer!
Vanavond kom ik jullie bezoeken,
want nu mag ik weer gaan werken!

Lieve warme groetjes van Daatje!






8 opmerkingen:

  1. Hallo Daatje,

    Ik keur ze helemaal goed,ze zijn allebei heel erg mooi geworden.

    wens je nog beterschap en hoop dat je snel weer wat opknapt.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch nog van Harte Beterschap Daatje.
    je hebt weer 2 mooie boekkaarten gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze twee boek kaarten, van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Martha,
    Ik hoop dat de vier russen je toch maar eens met rust willen laten ☺☺☺.
    Je boekkaarten zijn weer SUPER.....die zien er niet kwakkelig uit.
    Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dezelfde modellen, maar door verschillende materialen toch heel anders. Ik vind ze beide erg mooi! Beterschap nog.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige boekkaarten Daatje.
    Echt schitterend mooi.
    Verder heel veel beterschap gewenst.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!