Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 26 oktober 2012

high tea

vorige week heb ik een high tea, 
bij SARINA ( dochter 2) gehad,
met JENET (dochter1)
en MARTINE ( dochter 3)
het was weer super gezellig!
Iedereen had iets gemaakt en meegebracht,
van hartig naar zoet

hmmm lekker he....

 JENET en SARINA, 
leggen de laatste hand aan....
en NOAH kijkt toe

 Wij zijn vast begonnen!
RYAN en NOAH

ALISHA met tante MARTINE

Ik heb voor de dames notitieblokjes gemaakt,
op naar het volgende blogbericht!

Groetjes van Daatje

8 opmerkingen:

  1. Wat ziet er allemaal lekker uit, gezellig hoor en je had ook de voor proevers bij de hand ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er gezellig en lekker uit Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha,
    Dat ziet er LEKKER en GEZELLIG uit. HEERLIJK met de meiden en de heren. Ik kan me voorstellen dat Ryan en Noah alvast zijn begonnen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Dat ziet er heerlijk uit, wat een leuk idee, zo met zijn allen de High tea voor tebereiden.
    Hopelijk heeft het heerlijk gesmaakt, aan de jongens te zien wel.

    yes, het is me gelukt en nogmaals bedankt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje, wat ziet dat er gezellig uit en lekker!
    Je vroeg mij naar het patroontje van die gehaakte ijsster. Dat komt uit het boek 'Eline's winterhuis'.
    Ik zal proberen het dit weekend aan je door te mailen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Daatje,
    Van Harte welkom als volger van mijn blog! Ik hoop je verwachtingen waar te kunnen maken ;-)
    Ja laatste bericht ziet er lekker en erg gezellig uit hoor!! Geniet er maar lekker van. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    Gefeliciteerd met je awards.

    Heb met bewondering rond gesnuffeld op je blog. Mooie creaties, zeg!
    En...ben gelijk volger geworden!

    Fijn weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heerlijk uit ja (en was het ook)!! Was erg gezellig.. Mooie blog hoor mam!! Knap hoe je dat allemaal doet! Xx tine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!