Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 12 oktober 2012

Hello Kitty

afgelopen week is ALISHA jarig geweest,
ze is 4 jaar geworden
en helemaal fan van "Hello Kitty",
dus oma heeft een kaartje gemaakt!

 schuifkaartje
* basis rood linnenpapier,
* dessinpapier uit een blokje van ?
* plaatje van internet,
* mal van Go-Kreate,
* ingekleurd met Sakura glaze pennen,
* roze lint,
* bling bling hartjes,
*  roze bloem splitpen

uitgeschoven,
stempel van Eline's Huis

Wat is die "Kitty"toch snoezig he,
kan me goed voorstellen dat ALISHA
zo'n grote fan is!

Keuren jullie maar weer!
Groetjes van Daatje,
ik mag weer gaan werken,
tot snel!

13 opmerkingen:

  1. Dat heeft oma weer prima voor elkaar, ook het schuif effect zal de kleine meid zeker erg leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Daatje ik heb met heel plezier je prachtige kaarten en creaties weer bewonderd. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje daatje de boekkaarten vind ik ook prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach wat een schatje, super mooi kaartje echt voor een 4 jarige Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martha,
    Nog Van ♥-e Gefeliciteerd en wat een LIEF en SCHATTIG kaartje heb je voor je kleindochter Alisha gemaakt.
    Je maakt er iedere keer weer iets SUPERS van ☺☺☺.....zo MOOI.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje voor je kleindochter Daatje, heel mooi. Ook de boekkaarten hieronder zijn weer prachtig gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lief en leuk kaartje!
    Hello Kitty is en blijft geweldig!!!
    Ze zal er vast geweldig blij mee zijn!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,

    Wat een schattig kaartje en nog gefeliciteerd met je kleindochter Alisha, met deze kaart zal ze zeker in haar nopjes zijn geweest.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,

    Dat is een mooi roze kaartje voor zo'n kleine meid en Hello kitty is altijd goed.
    Ook de twee boekkaarten zijn prachtig, mijn complimenten.

    Fijn weekend.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Daatje.
    Echt super lief.
    Van harte gefeliciteerd met Je Kleindochter.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Daatje,
    Mijn kleindochter is ook fan van Hello Kitty dus zal ik haar dit schitterend kaartje niet laten zien. Anders zal Oma een dringende opdracht krijgen, hi, hi.
    Prachtig gedaan hoor!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje, ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!