Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 7 oktober 2012

de eerste!

mijn computer doet het weer,
dus ik kan weer "bloggen"

ja, de eerste kerstkaart van 2012,
wel een zeer bewerkelijke,
deze "oneindige kaart",
met veel plezier gemaakt!
Ik ben tevreden met het resultaat!


de voorkant
* basis is van linnenpapier,
* dessinpapier is een Tildavel,
* shapeabilties van Spelbinders,
* bloemetjes van een ponsje,
* pareltjes van pearlpen,
* alles beinkt met distressinkt, Aged Mahogany


de eerste vouw,
* tekstmal van Marianne Design
* embosfolder van Sizzix,


de tweede vouw,
* rood organzalint


de derde vouw,
de achterkant,
* met mijn mooie naamstempel

detail

detail


Groetjes van Daatje,
ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!

13 opmerkingen:

  1. Tjonge, dat ziet er ingewikkeld uit!!
    Mooi hoor, knap gedaan ook!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er heel ingewikkeld uit. Maar super mooi!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal best een hele klus geweest zijn maar het resultaat is prachtig Daatje. OOk je boektrouwkaart hieronder vind ik superssss!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow prachtig daatje, apart model.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Daatje!!!!

    Leuk is het he dit 'oneindig' model!
    Ik had er ook al eens eentje gemaakt maar hij was wat dik geworden en plooide niet meer goed open en dicht dus ik zal het toch eens een keertje opnieuw moeten proberen :D

    Maar die van jou is dus wel geweldig goed gelukt!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Martha,
    Veel werk of niet.....het resultaat is PRACHTIG ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou dat ziet er ingewikkeld uit ik vind het erg knap van je mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is echt een prachtig kaartje Daatje.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, je bent weer "bereikbaar" ;-). En meteen weer zo'n mooie kaart laten zien. Kan zien dat er veel werk in zit, maar het resultaat is er ook naar, erg leuk!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Daatje, ziet er ingewikkeld uit maar erg mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!