Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 19 oktober 2012

Candy

ik heb een CANDY gewonnen bij
deze heb ik vandaag ontvangen,
heel erg bedankt Angela!


hele leuke knutseldingetjes,
daar kan ik weer heerlijk mee vooruit!

De afgelopen ben ik bezig geweest met van alles en nog wat,
zeker ook met knutselen en frutselen,
maar telkens was er weer iets dat me weerhield om te bloggen.
nu zal ik mijn volgers eens gaan bezoeken,
de komende dagen zet ik weer van alles op mijn blog

groetjes en tot snel van Daatje

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Daatje, dat je er veel plezier mee mag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er gaaf uit Daaatje, van harte proficiat.
    jij zult er zeker wel raad mee weten om er mooie kaarten mee te maken.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartelijk gefeliciteerd met je prijs groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Had je al gefeliciteerd bij Angela, maar hier ook nog even van harte gefeliciteerd met je gewonnen candy leuk hoor.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Martha,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met deze candy waar jij zeker weer heel veel MOOIS van weet te maken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,

    Van harte Gefeliciteerd.
    Wat leuk voor jou om zo'n mooie prijs te winnen.
    Heel veel knutsel en frutsel plezier toegewenst.

    Fijn weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het winnen van de candy. Ik heb de uitnodiging van PostNL aangenomen hoor. Nu nog wachten op het eind resultaat.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke candy heb je gewonnen! Ik kijk er al naar uit wat je gaat laten zien.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!