Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 11 september 2012

nog eentje..

de overbuurvrouw was helemaal weg van het rompertje,
ze had net een felicitatiekaartje voor een babietje nodig,
dus  de opdracht was weer binnen
dit is het resultaat


* basis linnenpapier,
* designpapier van Eline's huis,
* wit kantje,
* blauwwit zijdelint,
* witte eylets
* stempelteksten van MD,
* distressinkt, Chipped Sapphire,
* blauwe knoopjes
* ienimini sokjes



de achterkant met mijn naamstempel

hopelijk vindt de buurvrouw het een kaartje naar haar smaak,
ik ben er weer tevreden mee!

Groetjes van Daatje!

8 opmerkingen:

  1. Hallo Martha,
    Ik blijf die rompertjes ook GEWELDIG vinden. Nu zie ik hier ook weer een PRACHT exemplaartje ☺☺☺.
    Enneh.....hou het maar bij die ienimini sokjes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem helemaal geweldig Daatje.
    ze zijn ook super leuk en lief die rompertjes.

    ennneeeeeee zeg maar tegen richard dat hij niet de enige is die hem mooi vind hier is er ook een die het zegt hahahahahaha.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooi rompertje Daatje, heel leuk gemaakt!
    Je vroeg waar ik dat canvas gekocht had. Dat komt van de Action, wordt verkocht in een pakje van 10 stuks en kan gewoon door de printer!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, wat een schéétje, en wat een enorm leuk idee om te maken!! Je kunt het altijd aanpassen voor een jongen of een meisje, erg leuk hoor!
    Gr, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is en blijft een geweldig rompertje, zeker als het zo mooi en secuur bewerkt is door jou Daatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is altijd super wat zal je buurvrouw hier blij mee zijn.
    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is wel erg leuk hoor, ben gek op ruitjes voor dit soort dingen. Vind ik altijd zo fris staan, net zoals stippeltjes.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!