Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 13 augustus 2012

aan de haak en zeepjes

de afgelopen week lekker aan de haak geweest
en genoten van het mooie weer


in dit hartje zit een stukje zelf gegoten zeep,
dit heb ik voor mijn oudste dochter,
 Jenet gemaakt


dit hartje is gevuld met fyberfill,
en is voor mijn jongste dochter,
Martine


hier zit ook een geurzeepje in,
voor de buurvrouw


deze is voor mijn lief


vier op een rij...


deze zeepketting krijgt een mooi plaatsje
in de rose slaapkamer van mijn
 kleindochter Alisha

geknutseld heb ik dus wel,
 maar even geen kaartjes gemaakt,
Groetjes van Daatje

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie, een tastbaar lief gebaar, top Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk en mooi gemaakt Daatje.
    ook een prachtige foto's en wat een mooie kleinkinderen.
    geniet er maar lekker van.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEERLIJK.....zoals jij aan de "haak" bent geslagen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!