Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 12 juni 2012

weefkaart

een aantal keer ben ik deze techniek tegengekomen,
in "blogland",
nieuwsgierig als ik ben, 
wilde ik het ook eens uitproberen.
Dit is het resultaat...


* abrikooskleurig linnenpapier is de basis,
* alles beinkt met Distressinkt, Tea Dye,
* sierhoekjes van Cheery Lynn,
* vlindermalletjes van Marianne Design,
* Nestabilitiemal en label van Spelbinders,
* tekststempel van Marianne Design
* Bloemetjes en blaadjes zijn van Crea-lies,
* hotfixsteentjes


doorkijkje..


de binnenkant,
sierhoekjes en het uitgestanste deel
weer terug laten komen....

het weven is een leuke bezigheid,
ik ben tevreden met deze kaart,
groetjes van Daatje

11 opmerkingen:

  1. Super mooi Daatje heel stijlvol ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt.
    Deze techniek is mij bekend.
    Ziet er heel leuk uit maar mij ligt het niet helemaal.
    Jou kaart is super geworden.
    Kleur en details ook heel mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan niet anders zeggen dan; PRACHTIGGG!!!! :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart is het geworden!
    Inspireert mij om het ook eens te proberen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel goed uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mooi kaartje Daatje.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een ontzettend leuk en mooi kaartje geworden Daatje!
    Dat weven lijkt me ook wel leuk, toegevoegd aan mijn to do lijstje ;)

    Om nog even op je reactie te reageren: Inderdaad mannen kaarten zie je eigenlijk nooit met bloemen of dergelijke (hier bij ons toch erg weinig) meestal met flessen wijn enzo :D wel leuk dat je man het wel leuk vind dat kan je je voor hem eens goed uitleven! Die van mij is er niet voor maar die houd in het algemeen niet echt van verjaardagen e.d. dusja :)

    Bij mij ook nog steeds geen volgerslijst... ze zullen wel een keer terug verschijnen hopelijk :)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart heel leuk zo gedaan daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Daatje,

    Wat een mooie kaart lijkt mij wel moeilijk dat weven.
    Je doosje hier onder vind ik ook geweldig wat heb je daar mooie roosjes op gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje Daatje, wat geeft dat een leuk effect dat geweven stukje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig zeg, vind hem erg mooi. Wel een klusje, het weven, mij trekt het nog niet, maar kan komen natuurlijk. Je hebt de kaart ook mooi afgewerkt.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!