Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 7 mei 2012

stranddag...

allereerst wil ik iedereen die ons gefeliciteerd heeft,
met onze trouwdag, hartelijk bedanken voor de lieve
warme reacties!
Wij waarderen dit heel erg!

Vandaag zijn we naar het strand geweest,
het zonnetje was mee!

de  vuurtoren van Burgh Haamstede


samen gelukkig zijn, 


daar is "tie", de zee!!!!


oeps...daar zat ik...
 ernaast....


natte voeten...


schatten van de zee..

rustgevend


We hebben een toppiedag gehad!
Groetjes van Daatje

7 opmerkingen:

  1. nog heel hartelijk gefeliciteerd met je trouwdag wat hebben jullie een gezellige dag gehad de zee is inderdaad rust gevend dat is hiet bij ons in katwijk ook zo lekker even langs het strand lopen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Daatje, ik heb hier ook een beetje mee genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, heb ik dus een berichtje gemist!
    Alsnog van harte gefeliciteerd! Ik zie wel dat jullie er van hebben genoten!! Heerlijk de zee!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa, ik herkende de vuurtoren, even wat verder lezen en ja hoor, Burgh Haamstede. Daar heb je ook zo'n prachtig breed strand. Wij zijn er al enkele keren geweest met vakantie, heerlijk is het daar. Fijn hoor, zo'n dagje er uit, doet een mens goed!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als nog van harte met jullie trouwdag.
    Wat prachtig mooi die foto's.
    Wat zal dat lekker zijn geweest op het strand.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van mij ook nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdagen dat jullie nog lang bij elkaar zullen mogen zijn groetjes ook aan je man van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Martha,
    Zo te zien niet alleen maar natte voeten, maar ook een natte k.nt ☺☺☺
    En blijf maar lekker samen GENIETEN.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!