Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 16 maart 2012

kaartje voor de moeder van.....

ze wilde haar moeder verrassen met wat zelfgemaakte kaartjes,
daarom vroeg ze dat in "blogland",
bij ondervinding, 
weet ik dat het heel fijn is om kaartjes te krijgen!

Dit kaartje heb ik gemaakt op de manier van
ELLY
Ga gerust eens kijken bij haar,
ik ben een grote fan van haar!
Laatst heb ik die sierhoekjes van Cheery lynn  gekocht,
dat bracht me op dit kaart idee.


Gebruikt materiaal,
* colorcore groen/blauw
* dessinpapier, Pampered pets van Andrea Jayne,
*  nestabilitiemallen van Spellbinders,
* sierhoekjes envlindermal van Cheery linn,
* randmal van Nelly Snellen,
distressinkt, Weathered Wood,
* zijde lint,
* pearlmaker, creme

Inmiddels heeft de moeder van Marianne
het kaartje ontvangen en ze was er blij mee!

Groetjes van Daatje!
geniet van de zon!

13 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Daatje, moeder is er ook zo blij mee, ik heb al opdracht om een mooi plakboek te kopen waar in jou kaartje voor heel lang keer op keer bewonderd zal worden!
    Super wat je voor moeder hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heel mooi sierlijk kaartje!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat ze er blij mee is! Het is een prachtige kaart geworden! Heel elegante kaart :-)
    Groetjes en een heel fijn weekend!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouwww wat een mooi kaartje!!!
    Ook ik maak af en toe even iets in de Elly-stijl omdat het zoooo mooi is!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, wow, wow wat heb je die mooi gemaakt daatje schitterend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Daatje, mooie kleur en zo sierlijk!! Supermooi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje....ik dacht eerst dat er een kaartje van mezelf stond hihi..... Ik vind hem echt SUPER mooi Daatje,zowel de kleur als de hele layout!!!!Toppie gedaan!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Martha,
    Wat een PRACHTIG kaartje heb jij gemaakt.....de kleur is heel erg MOOI.
    De In-Shape mallen kun je met b.v. potlood omlijnen en dan uitsnijden of uitknippen. Embossen zou wel kunnen in de machine, maar dan krijg je alle lijnen. Wil je 1 lijn embossen dan wordt het handwerk, maar wel heel erg leuk om te doen.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een plaatje! Hele aparte stijl, maar ik vind het erg mooi. Als ik dit zo zie, dan denk ik, "dat wil ik ook wel eens zo doen", meestal vergeet ik het dan weer. Er is ook zoveel leuks.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig mooi kaartje Daatje.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Daatje, ik zie je alweer in de zon zitten dit weekend. Heerlijk toch!Prachtig kaartje! Lief van je!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor een echte Elly kaart , doe ik ook regelmatig hoor , ideetjes bij Elly opdoen.Hij is schitterend geworden , mooie kleur heb je gebruikt.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Daatje

    Wat een schitterende kaart, mooi papier en heeft ook een vintage tintje.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!