Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 14 december 2011

schuifkaart NOAH..

Noah is vorige week 1 jaar geworden,
daarom heb ik een felicitatiekaart voor zijn ouders gemaakt,
zij zijn per slot van rekening al 1 jaar MAMA en PAPA,

voorkant


open


achterkant

detail
Gebruikt materiaal,
* basiskaart, linnenstructuurpapier, creme
* dessinpapier van Marianne Design,
* zijdelint, creme,
* wit kant,
* distressinkt, faded jeans,
* hoekstempeltje,
* ponsje voor roosjes en blaadjes
* meeldraadjes,
*plaatje van internet, Bessie Peace gutmann
* dubbelzijdig tape,
* lijmpistool

De kaart is in goede aarde gevallen,
vanmiddag is mijn dochter geweest,
ze is er blij mee!
Zelf ben ik er ook tevreden over!

Groetjes van Daatje!


10 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi Martha,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je kleinzoon Noah.
    Da's wel toevallig.....Noah 1 jaar en je dochter en schoonzoon al 1 jaar Mama en Papa ☺☺☺
    Je hebt een SCHITTERENDE schuifkaart gemaakt met een hele MOOIE afbeelding van Bessie.
    Je dochter blij.....jij tevreden.....een PRACHT van een kaart. Wat willen we nog meer?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal te gek geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en lief kaartje Daatje, a heel mooi gemaakt.an alle kanten is wat te zien,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow daatje wat een schitterende kaart zeg, super mooi.
    gaaf plaatje echt een schatje.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een kaartje Daatje.
    Echt geweldig mooi.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gigantisch!!!
    ZOOOOOOOOOOO mooooooooooi!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestje om naar te kijken!!!! En wat fijn dat je weer even iets kon doen!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo daatje ik heb even op je blog gekeken gelukkig dat het weer wat beter gaat je hebt zulke mooie prullekes gemaakt ook dit kaartje is een schiterend lief kaartje doe maar rustig aan liefs maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW Daatje wat een schattige kaart en leuk baby plaatje ook. Mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We zijn er heel blij mee. Heel mooi..

    xxx van Noah..

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!