Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 26 december 2011

harthangers

De afgelopen dagen waren rustig voor ons,
eergisteren zijn we bij mijn dochter en schoonzoon
gaan eten, dat was lekker en gezellig.

Gisteren, eerste kerstdag, heb ik in mijn luie stoel,
alles geserveerd en opgediend gekregen,
mijn man heeft gekookt en mij tot in de puntjes vertroeteld!

Vandaag was mijn man werken,
Joke en Lambert hebben mij uitgenodigd om te komen eten,
lief he...
 en het was overheerlijk!

Ik heb voor mijn dochter en man
 en voor Joke en Lambert
een hart gemaakt

op de voorkant zit een soort boekje met spreukjes


spreuk 1

spreuk 2


spreuk 4
 Gebruikt materiaal,
* grijsboardkarton 2 x
* dessinpapier van papermania, signature,
* bruin linnenstructuurpapier,
* dessinpapier, muziek, van MD
* kant,
* distressinkt, Frayed Burlap,
* sierparelsplitpen,
* ponsjes om roosjes van te maken,
* nylon touw,
* diverse kralen,
* eyelet en de bigbite,
* naaimachine,
* lijmpistool,
* houtlijm,
* dubbelzijdig tape


mijn dochter houdt net als ik van spreuken,
we houden er een boekje op na,
soms ruilen we de spreukjes.


voor Joke en Lambert ,
heb ik de volgende hanger gemaakt,
totaal anders,
 maar hetzelfde patroon

nu met bedankt erop



de achterkant

detail
Gebruikt materiaal,
* 2x grijsboard karton,
* dessinpapier, Eline Thuis, winter,
* rood colorcore papier,
* ponsjes voor roosjes,
* labelmal van MD,
hartmal van  X-Cut
* lint,
* touw,
* kant,
* distressinkt, Aged Mahogany, Old Paper,
* diverse kralen,
* naaimachine,
* lijmpistool,
* houtlijm,
* dubbelzijdige tape,

Joke en Lambert vinden het hart mooi,
het krijgt een mooi plaatsje in hun huis!

Groetjes van Daatje

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie harthangers Daatje, daar ga je ze vast weer blij mee maken, hier was het knutselkerst, lekker alles overhoop halen...ook heel leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi Martha,
    Wat een LIEVE cadeautjes heb jij gemaakt. ♥♥ met ♥♥ ☺☺☺
    Enneh.....ik lees dit graag.....dat jij je laat vertroetelen. GENIET er maar lekker van.
    Nog een fijne avond gewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie hanger is dit.
    Vindt hem echt aprt met die lagen op elkaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig hart daatje, heb je mooi gemaakt en versierd.
    en ook leuk met die spreuken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige harthangers Daatje.
    Echt schitterend.
    En wat heerlijk dat je zo vertroeteld bent.
    Daar kun je alleen maar van genieten.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Wat een prachtige harten heb je gemaakt. En zo'n leuk idee met een spreukenboekje.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk, je harten Daatje! En fijn dat je zo lekkere kerst hebt gehad!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Daatje

    Op de eerste plaats wil ik je voor 2012 geluk, voorspoed en gezondheid wens.

    En je creaties ook nog bewonderd zijn weer schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de reactie op mijn blog, ben al veel te lang niet bij jou langs geweest. Mooie dingen zie ik langskomen...
    Prachtig die hartjes en zeepjes!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!