Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 6 oktober 2011

roosjes bedje....

op de site van Joke stond een poosje geleden deze mooie creatie,
ik kreeg per email een patroon beschrijving,
hartelijk bedankt Joke!
Verder heb ik er mijn eigen ding van gemaakt,
keur dus maar!



Gebruikt materiaal:
* cremekleurig linnenstructuurpapier,
* dessinpapier van MD
* binnendoosje bekleedt met rose karton, bewerkt met embosmal,
* distressinkt, age mahogany
* Spellbindersmal, voor de randen,
* MD mal voor roosjes,
* mal voor letters,
* stickles,
*rose lint,
* zeeproosjes

De dames van het hobbyclubje waren weer enthousiast
over dit patroontje,
vanmiddag weer lekker bezig geweest met elkaar!

Groetjes van Daatje

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk/mooi rozenbedje heb je gemaakt, zo wil ik ook wel in mijn bedje liggen.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, ik had bijna dit mooie doosje gemist, gelukkig zag ik hem nog. Mooi zeg, je hebt wel leuke ideeen hoor! Ik heb ook nog roosjes liggen, nu ik dit zie dan denk ik, o ja...Maar dat denk ik heel vaak, heb altijd wel weer iets anders te doen.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er mooi uit daatje, en de dames waten enthousiast wat wil je nog meer.

    Fijn dat je de kaart binnen hebt., ik heb het met heel veel plezier gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Daatje wat een schattige roosjes bed en leuk modelletje ook. Mooie kleuren en prachtige versiert.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!