Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 17 oktober 2011

kerstkaart 2, ijskristal...

ja ik heb de smaak te pakken,
ik heb een ijskristal nagetrokken van een malletje,
bewerkt met een stempeltje met versamark,
wit embospoeder erover en verhit,
daarna licht bestreken met stickles,
een mooie stans van Nellie Snellen eronder.
Colorcore papier bewerkt met een embosfolder,
opgeschuurd en gescheurd,
dat is de ondergrond geworden,
opgepimpt met wat lint en sneeuwsterretjes
de binnenkant voorzien van een label
en klaar is mijn tweede kerstkaart.
Leuk en simpel om te maken

voorkant

binnenkant

label
 ik vind het resultaat mooi geworden!

Gebruikt materiaal,
* lichtblauw colorcore kaartpapier,
* Donkerder blauw colorcore kaartpapier,
* glitterpapier,
* blauw kaartkarton,
* embosfolder ijskristallen, van Tim Holtz,
* schuurmaatje,
* Versamark,
* embospoeder, wit en zilver,
* stickles, icicle,
* blauw lint,
* pons mal en stansmal van Nelly Snellen
* dubbelzijdig tape,
* Olba lijmpen

Groetjes en een fijne dag van Daatje!

4 opmerkingen:

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!