Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 17 oktober 2011

bedeltje...

ik zag laatst een filmpje op "YouTube",
wat mij verraste,
nieuwsgierig als ik ben,
wilde ik het ook eens uitproberen!
Ja hoor het is mij ook gelukt!
Nu zijn jullie natuurlijk ook nieuwsgierig geworden!


ja dit...
ik heb het malletje met de ster uitgestanst,
uit krimpfolie,
het moest wel een aantal keer,
mijn matje was namelijk versleten,
dus het drukvermogen was verlaagd,
ahum... maar goed, opgelost alweer...
uit de stans gepeuterd
en verhit met de "heatgun",
en "krinkelkronkel"
het sterretjes was mini geworden.....
In de Versamark gedrukt,
bestrooit met zilver embospoeder,
verhit en klaar was het bedeltje!

Het is het proberen waard!
Groetjes van Daatje en heb een fijne tijd!

8 opmerkingen:

  1. heee dat is gaaf!!! ga ik ook proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij gaat lekker ;-) Je tweede kerstkaart is ook heel mooi. En wat betreft, dat bedeltje...een super tip, die ga ik ook zeker uitproberen ;-) Heb al een eeuw van dat krimpspul liggen en nog niks mee gedaan, dus....

    liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha,
    Jij hebt een "ECHTE" bedel gemaakt.....SUPER idee.
    Ook je 2de kerstkaart ziet er lekker BLING-BLING uit ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er echt gaaf uit daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je knap en mooi gedaan Daatje.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daatje

    Schitterende sterretje mijn complimenten hoor!

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, Daatje, die klier zit soms verstopt, en op een ander moment springt ie ineens open en stroomt ie gewoon leeg hahahaha

    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Daatje =, ik was op je site terecht gekomen omdat ik een patroon
    en werkwijze voor een schuifkaart zocht.
    En hier gevonden en daar ben ik zeer blij mee.
    Toen kwam ik dat leuke bedeltje tegen, een super gaaf bedeltje.
    Ik zou graag het filmpje op you tube zien maar hoe kom ik daarbij ?
    Ik kan het altijd beter onthouden als ik het zie. vandaar. groet Jetty


    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!