Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 15 juli 2011

mannenkaart....

Theo, een motorvriend van ons,
verjaart morgen...
dus ik ben weer lekker aan het knutselen geweest,
het blijft een nadenkklusje,
een kaart maken voor een man,
maar goed,
keuren jullie maar weer.....





Theo houdt van oldtimer motoren,
vandaar deze afbeeldingen

gebruikt materiaal:
* basiskaart creme linnenstructuurpapier
* tweede laag groen colorcorepapier,
* dessinpapier van paperpad,
* shapebilities, tandwielen,
* pons van MS,
* distressinkt, vintage photo,
* stempelafdrukjes, tekst en sierhoekje
* plaatjes van internet, bewerkt in Word,
* splitpennetjes,
* distresspoeder,
* embosinkt,
* heattool,
----------------------------------------------
werkwijze tandwielen,
* eerst de tandwielen uitgestanst,
* beinkt met distressinkt,
* als het droog is, beinken met embosinkt,
* distresspoeder eroverheen strooien,
* verhitten met de heattool,
* goed af laten koelen,
* opnieuw beinken met distressinkt
* klaar zijn de wat roestige tandwielen

Groetjes en een fijne zonnige dag van Daatje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Daatje,

    Wat een mooie stoere kaart. Je hebt een heel eigen stijl, vind ik, je kaarten zijn herkenbaar. Ooo...en ik zie tandwielen, helemaal geweldig, het geheel.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik keur hem helemaal goed daatje, ik vind hem lekker stoer, een gave kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar haal jij je ideeën toch vandaan, ik sta elke keer weer versteld van jou...
    En het kaartje, SUPER!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!