Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 8 juni 2011

Kriskroskaart........

opnieuw een opdrachtje afgewerkt,
in de vorm van een felicitatiekaart,
voor een dame die 40 jaar wordt......
Het is een "kriskroskaart" geworden,
de voorkant gaat schuin over elkaar heen












gebruikt materiaal,
* 2 basiskaarten van linnenstructuurpapier,
* tweede laag, linnen structuurpapier,
* MD dessinpapier, genaaid op de tweede laag,  
* plaatje van internet,
* mallen van Joy en MD,
* lint,
* lijm,
* gluedots,
* tape,
* naaimachine
* stempelinkt voor de randjes,
* stempeltekstjes

Groetjes en een fijne dag met veel frutsel en knutselplezier
van Daatje!


4 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje daatje, ikzelf heb nog geen kriskroskaartje gemaakt.
    dat ga ik ook eens proberen ziet er leuk uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Jaaaaaa, hij is mooi. Ik ken het model, leuk om te maken. Je voorkant vind ik erg mooi, heel subtiel...Ach, je weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden en vooral de kleuren ook!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!