Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 10 juni 2011

easel vintage kaart...

mijn schoonzus is binnenkort jarig,
daarom heb ik een kaart voor haar gemaakt,
ditmaal weer in vintagestijl,
deze stijl past goed bij mij...






gebruikt materiaal:
* basiskaart glad cremekleurig papier
* tweede laag bruin linnenstructuur papier
* dessinpapier uit vintageblocje van Action
* plaatje van internet
* digistempel
* tekststempel
* hoekstempel
* distressinkt frayed burlap, voor de randjes en stempelhoekjes
* bloemmalletje van MD
* tule
* knoopjes
*lint
* kant
* splitpennetjes
* gluedots
* dubbelzijdig tape
* stickels kleur platinum

komend weekend gaan we er weer op uit met de racemotor,
ditmaal naar Nunspeet

Groetjes en een fijn weekend
van Daatje

3 opmerkingen:

  1. dit is schitterend daatje, inderdaad deze style gaat je goed af.
    heel erg mooi afgewerkt je schoonzus zal er blij mee zijn.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt en vind het knap hoor om het zo te combineren, helaas heb ik niet zoveel met vintage...
    Ik wens je een heel fijn pinksterweekend!

    groetjes Gerja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie vintagekaart,

    Die oude foto's vind ik altijd zo leuk.

    Groetjes,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!