Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 7 mei 2011

in het zonnetje.....

Ik ben al een poosje bezig om allerlei patroontjes uit te proberen,
vandaag heb ik mijn zakdoekjeshoesje afgemaakt,
veelal uitgehaald, maar nu is het toch klaar.
beetje opgepimpt met wat bedeltjes en lintje.
Mooi projectje voor het nieuwe clubje,
wat over een aantal weken van start gaat.







Lekker relaxt buiten in het zonnetje haken.....
zometeen mag ik weer gaan werken...

nog een fijne zonnige zaterdag,
van Daatje 



3 opmerkingen:

  1. ooooooo ook al aan de haak, je hebt een leuk zakdoektasje gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat heb je mooi gemaakt ik vind het heel knap ik ga het mischien ook eens proberen of het lukt is de vraag gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martha,
    Hoeveel hobby's heb jij? Kaarten maken....schilderen.....haken enz. enz.
    Het ziet er heel MOOI uit.
    Nog Van ♥-e Gefeliciteerd met je (20-ste?) huwelijksdag en geniet van alle romantiek ☺☺☺
    Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!