Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 25 april 2011

De Roos...

Elke week krijg ik van mijn man een rode roos,
hoog tijd om er eens eentje terug te geven.
In de vorm van een zelfgemaakt kaartje.
Mijn man vindt de roos schitterend geworden,
jullie mogen ook keuren!

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van
Nadia








Gebruikt materiaal:
* basiskaart linnenstructuurpapier
* tweede laag colorcore
* dessinpapier van MD
* distressinktkleuren, inkleuren roos:
Age mahogany
             Victorian Velvet
Old Paper
Forest Moss
Peeled Paint
* Nestabilatie  cirkel van Spelbinders
* Frame van Nelly Snellen
* lint
* bedeltje
* randjes en stempelhoekjes met Vintage Photo distressinkt
* naaimachine laagjes op elkaar genaaid

Groetjes en een fijne dag van Daatje



5 opmerkingen:

  1. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad daatje dan mag je wel eens een roos terug geven, maar dit is wel een bijzondere roos want die blijft altijd.
    hij is schitterend gekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief en mooi gemaakt,
    en wat een lieve tekst,
    vind de kaart super.

    Groetjes,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een romantische man heb je! Ben je al lang getrouwd? Dan kan je al een hele rozenverzameling gespaard hebben!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart, echt super,bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!